I wish I was your favourite girl

Jag bara jobbar och jobbar. Men det ger finfina pengar sen. En del av dom ska gå till min biljettfond. Kommer bli en del resande om typ 11 veckor och efter det. Då har M jobbat klart ute och kommer äntligen att vara hemma som vanligt. Jag längtar så mycket efter honom.

Men det går bra att jobba, det är lätt att komma in, personalen verkar gilla mig och likaså barnen. Känns skönt. En dag kvar den här veckan nu innan det är dags för en härlig helg. Hoppas bara på att det blir fint väder imorgon och hela helgen så man kan vara ute en del. Fast, har lite andra planer med. :P

Nu ska jag nog fixa mig lite kvällsmat och titta vidare på cold case. Blir nog en liten sak mot huvudvärken med.


M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0