Ledig dag

Idag har jag varit ledig. Det har varit rätt så skönt kan man säga. Bara ta det lungt, inga tider att passa. Har dock fixat lite. Tvättat lite filtar, plockat undan mina sommarskor så att jag hittar alla andra skor i garderoben. Plockat lite och bara tagit det lungt. Rätt nöjd med dagen ändå må jag säga. Imorgon börjar jag inte förräns halv tio. Så behöver inte gå upp tidigt, vilket jag tycker är jätteskönt. Tycker inte om tidiga mornar jag. Men det är ju en vanesak.

Jag har dessutom fått sms om att jag har ett paket att hämta. Skulle ha velat hämta det idag, men hade ingen lust att gå ut i kylan. Så jag kanske tar det på torsdag när jag slutar tidigt eller kanske på fredag då jag är ledig. Ingen brådska egentligen att hämta ut det, men jag älskar paket och vill se vad det är med en gång, hihi. Hoppas på att det ska dimpa ner lite saker i brevlådan med. Det kan bli en spännande vecka. Hoppas att en speciell sak ska komma på fredag så jag kan ta med det i helgen. Annars får det vänta. :)

Och jag måste bara säga att åh vad härligt det är att få så mycket kommentarer. Det är roligt att svara på allt. Fast, jag tycker det känns konstigt att okända människor frågar hur jag mår. Skriver ni något så går jag in hos er och svarar. Ni får er extra besökare där. Så ni kan vara lugna. Haha. Skriv något roligt eller spännande istället. :)

Nu ska jag titta på XL-galan och småsova tror jag. Trött som tusan.


Du är det enda jag vill ha. ♥

Kommentarer
Postat av: Cattis

nu ska det vara en bloggsvar-inbjudan i mailen :)

2011-02-23 @ 08:14:19
URL: http://iseeuglypeople.blogg.se/
Postat av: fridon

åh va fin blogg du har! hur mår du? :)

2011-02-23 @ 09:53:05
URL: http://fridon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin header :))

2011-02-23 @ 12:48:52
URL: http://mondoblog.se/SandraAndersson
Postat av: Lina - en 20årig djurtokig tjej

Fin stilren blogg du har ! (:

2011-02-23 @ 17:38:25
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0