Morgondagen

Imorgon är det som alla säkert redan vet alla hjärtans dag. Vad ska man göra då? Om man är ensam alltså. Alltså ensam som i "30 mil ifrån den man vill vara nära". Jag funderar på att stänga ute alla sociala medier och bara glo på House eller film. Bara vara och hoppas att jag slipper höra om allas romantiska saker. Fast, jag ska allt vara megaromantisk nästa gång jag åker till M eller när han kommer hit. Det har jag redan bestämt. Och inte för att ta igen morgondagen. Utan för att ta igen typ fyra-fem veckor ifrån varandra.

Jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: camilla

Jobbigt o va ifrån varandra så länge :/

2011-02-13 @ 19:56:19
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0