Nöjd tjej

Tjockiskatten stod och skrek i trappan så jag va tvungen att gå upp och släppa ut honom eftersom jag är ensam hemma. Jag hoppades på att klockan skulle vara mer än vad den va, men en sån tur hade jag inte. Så jag har varit uppe sen halv nio. Men jag känner mig ändå rätt nöjd, för jag gjorde frukost när jag ändå va uppe och tog med mig ner och åt mysfrukost i min ensamhet. Sen satte jag igång och fixade med allt som stod på min lilla lapp. Så det som är avverkat är: damma, dammsugning, raka benen (otroligt nödvändigt, vinterpäls är inte attraktivt), plockat in kläder och bäddat sängen vilket inte tar så lång tid direkt. Haha. Men det är så skönt att ha allt sånt gjort när klockan är tjugo över elva. Har dessutom kunnat se på alpin-VM samtidigt. Lyx på hög nivå. Men nu har jag bara duschen kvar och så ska jag ringa vikariebanken med. Sen kanske jag ska med mamma ner till Kisa och handla. Men det är andra åket i superkombinationen klockan två så jag får se. Anja har ju chans på medalj nu. Om hon kan hålla ihop det. Och ja, jag är idrottsnörd. Tycker om att titta på sport.

Tycker dessutom inte om att det ska hålla på att snöa så förbannat ute. Då måste jag gå ut och skotta och det gillar jag inte, fick så ont i händerna igår. :(

Funderar på om jag ska måla mina superlånga naglar med. Är sugen på svart, men jag har inte så många lack att välja på för tillfället då de flesta är slut och min plånbok inte tillåter mig att köpa nya. Men jag ska kolla bland mammas med. Hon har några som kanske kan funka. Det tåls att tänka på. ;) 

Nu lite tv, sen duschen. :)

Du gör mig så otroligt varm bara genom att finnas där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0