Shop By Alexandra

Jag hittade en liten webshop med lite söta smycken. Den är under uppbyggnad och det kommer komma in mer smycken, vilket jag ser fram emot. Tjejer som har sidan heter Alexandra och du hittar sidan här

Här är några av mina favoriter som jag hittade där. Längtar tills det kommer in fler smycken.


                                                      
                                                 Urläckert halsband med en klocka, jag älskar sånt.


                                                       
                                        Läcker ring som skulle passa in så himla bra i min lilla samling.


Kolla gärna in hos henne med jämna mellanrum och se ifall hon har fyllt på med fler läckra smycken.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad fint tack :D <3

2011-02-17 @ 00:16:37
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0