Take me to space and time

Idag har varit en sån där skön ledig dag. Det kändes bra efter att ha jobbat två dagar nu, man ska inte gå ut för hårt i början. Nästa vecka har jag jobb i tre dagar än så länge. Mer vet jag inte. Det kanske kommer mer, men tre dagar är så långt ifrån dåligt som jag kan komma ungefär. Och nästa vecka ska jag vara dagisfröken :P

Så idag har jag pysslat med allt och inget känns det som. Har tvättat hela sex tvättar sen igår kväll, städat av toaletten lite, dammat på mitt rum, varit och handlat och postat lite brev, plockat ur diskmaskinen, dukat, skalat potatis, lekt spion och nu sitter jag i köket och lagar mat. Potatisen kokar för tillfället, ska bli potatismos och korv. Känns konstigt att laga mat åt tre, en del är enklare än annat att laga mer av. Pannkakor är inte svårt, men potatismos ska man ju krydda med. :P Kommer säkert bli smaklöst bara för att. Haha.

Ikväll blir det mys med Let's Dance och förhoppningsvis en mysig M. Fast vi får mysa genom datorn. Hoppas på att jag kan åka till honom snart. Måste bara få pussa på honom snart. Det är livsviktigt! Så det så. ;)

Imorgon ska jag baka tills på kvällen. Ska bjuda vårt främmande på cupcakes. Det ska bli spännande för jag ska prova på något som jag aldrig har gjort förut. Ska försöka ta bilder och lägga ut här så ni får se hur det blir. För jag hoppas att det blir superbra. :)

Nu kokar potatisen. Och jag är sjukt trött känner jag. Väntar på att resten av familjen ska komma hem.


Jag saknar dig varje vaken sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0