Nya trafikljuset...

Älskar att solen har tittat fram så härligt och att jag är ledig. Det hela leder till att jag blir brun. Och en aningens bränd på baksidan av min arma kropp. Längtar otroligt nog tills i slutet av sommaren då man har kunnat bygga upp en härlig bränna och bara är alldeles härligt brun. :)

Som ni kanske märkt så händer det inte så mycket här. Har jobbat en massa och är för en gångs skull lite långledigt. Det är superskönt för er som undrar. ;) Börjar jobba på onsdag nästa vecka och går ut hårt och börjar med en jour. Det ska nog gå bra, kommer nog inte få någon sömn, men vad gör det? Kom precis på att jag måste lämna in mina T3:or idag så jag får min lön nästa månad. Det är viktiga saker. Åker nämligen på semester i början av augusti och då kan det vara trevligt att ha några kronor med sig. ;) Ska ju till Falkneberg och Ullared. Vallarnas friluftsteater måste vara ett av mina smultronställen. :)

Om typ 3 veckor så kommer min prins hit. Äntligen. ;) Det är i skrivande stund bara 3,5 vecka sen jag pussa på honom sist, det är kanske inte så lång tid, men det tycker jag. Och ska jag vänta 3 veckor till... Oj oj oj. Längtar otroligt mycket efter honom. Mitt hjärta. ♥

Nää, nu måste jag göra lite saker här, har en del att göra. Så ha det bra i solen och bränn er inte. Det gör förbaskat ont.


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0