Glad Emma!



Fick ett paket på posten och jag såg ingen stämpel eller så från något företag, men på baksidan av kuvertet så såg jag den.
Och jag blev superglad!
Det här fanns i:



Ringarna jag beställde i fredags på kvällen någon gång. Dom hade landat i min postlåda redan idag!
Det må jag säga är snabb leverans.
Stort plus till Jo'sign.
Där ska jag handla igen, många gånger. Dels för servicen, men absolut för alla hennes snygga smycken.

Så har ni inte kollat in där så gör det snarast!

Gladare flicka än mig kan man nog inte hitta just nu. :)


Kommentarer
Postat av: Jo´sign

Vad roligt att du gillar ringarna :) Normalt ser man på framsidan att det är ifrån mig, men jag har slut på etiketterna just nu! (haha) Kram Jo´sign

2011-03-28 @ 22:44:15
URL: http://josign.blogg.se/
Postat av: Sofie

Där ska jag handla!!

2011-03-31 @ 13:55:47
URL: http://kompulsiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0