Helg

Ännu en jobbvecka över. Två dagars jobb som blev fyra. Goooooood. Man ställs inför nya prövningar varje dag när man jobbar med barn kan jag ju säga. Men det är sjukt kul. Jag ångrar inte mitt val av yrke. Jag är nog lite konstig. För jag tycker det är roligt att rätta i böckerna. Har nog aldrig träffat en lärare som tycker det. Men jag är ju som jag är med. ;)

På måndag har jag en hektisk dag. Fullt upp från morgon till kväll. Egentligen gillar jag såna dagar, men någon måtta får det liksom vara med saker och ting. Min dag ser ut ungefär så här:

8.15-13.30 Jobba
14.00 Möte med jobbcoach
senast 15.50 Hem, äta och klä om
17.00-18.00 Fotbollsträning med mina småtjejer
18.30 Möte angående lagledare till flicklaget
20.00 CSI Miami, är jag inte hemma då så är jag sur. Duschad och klar ska jag vara.

Nu ska jag i alla fall städa lite innan jag tar mig en dusch och tar fredag på riktigt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0