Måndag, måndag, soliga måndag

Har varit på möte med en av mina många chefer. :P  Haha. Så är det när man är vikarie. Men det va bara ett rutinsamtal. Och jag visste det mesta redan. Men det är ju min gamla dagisfröken med så lite prat blev det. Och sen fastnade jag på skolgården med några av barnen. Pinocciho (?) är en rolig lek. :P Sen blev det en tur förbi mormor och morfar, men det va bara hundarna hemma, i hundgården, så klappa lite på dom innan jag gick hem. Fick ett samtal om jag kunde jobba i Rimforsa imorgon. Och det kunde jag, när jag kollat om jag fick låna bilen. Vilket jag fick. Och sovmorgon fick jag med, börjar inte förrän 12. Lyxigt. Har pratat med min eventuella jobbcoach med. Det gick ju som det gick. Ska på möte om en vecka så får vi se om jag behöver en jobbcoach eller inte.

Har första träningen med mina nya tjejer ikväll med. Ska bli riktigt roligt, känner bara att det står totalt stilla i huvudet just nu. Vet inte alls vad jag ska göra. Men ska kolla med deras förra tränare vad dom har gjort förut. Sen blir det hem och leta leta leta övningar.

Och jag är så himla nyfiken, jag la en egenbeställning på lite grejer på jobbet som förhoppningsvis kommer den här veckan. Om jag har tur. I den så finns det en överraskning till M. Och jag tror att både ögonen kommer ploppa ut och att han kommer tappa hakan när han får se det. ;) Sen kommer det lite roliga saker med. Lägger upp kort på allt utom överraskningen när paketet kommer. :)

Nu ska jag fixa och trixa lite innan träningen. CSI ska ses, hoppas jag hinner komma en bit in på andra säsongen idag. Har några att avverka så att säga. :P


Du är världens underbaraste människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0