Things will fall apart

Känner en passivitet här. Men jag jobbar mest nu i dagarna. Skönt tycker jag då jag får lön. Får första lönen samma vecka jag fyller år. Kan det bli mer perfekt? Knappast. ;) Hoppas jag kan åka iväg den helgen med. *Hoppas hoppas hoppas hoppas* Ska i alla fall snart traska iväg och gå på ett möte. Kan antagligen berätta mer senare ikväll. Jag tycker i alla fall att det ska bli spännande. Och det är alltid roligt med överraskningar, tycker åtminstonde jag.

Glöm inte bort min tävling, du hittar den här. Det är inte många deltagare så passa på att ta chansen att vinna ett jättefint halsband. Jag är superavis kan jag lova.


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0