Ett evigt farande

Har haft ännu en underbar helg med mitt ♥. Det blir dessutom inte lättare att åka därifrån. Men det blir en aningens lättare när jag vet att jag snart är där igen. Då blir det långhelg och en massa bus då det är Marcus vecka med busungen. Det kommer bli full fart på dagarna och kvalitetstid på kvällarna. :) Jag längtar. Det härliga är att vi har planer, framtida planer, det är så härligt att ha såna tillsammans med någon man tycker så pass mycket om.

Har dessutom varit i Linköping idag och träffat en fruktansvärt tråkig läkare. Men nu är det gjort. Svindyrt va det och det enda som jag egentligen fick ut av det va nya recept och att jag fick reda på att mitt HbA1c hade sjunkit. Blää. Åt donkanmat, vilket kändes onödigt när jag kunde ätit något godare, men jag hamnade där. Köpte två nagellack för 4 kronor. ;P Bara för att jag hade kvar lite på ett presentkort. Najs så att säga.

Jag vet att jag uppdaterar dåligt, men ska bli bättre. I alla fall försöka och det är det som räknas. Men jag jobbar mest bara. Och har fotbollen. Det är vad jag gör. Hoppas det blir lite roligare snart.

Nu ska jag sakna Marcus i hans tröja som jag "råkade" få med mig hem och vänta på att han ska komma hem från sin match. Ska försöka söka lite jobb under tiden. Ska försöka hitta något att göra till hösten. Kan vara en bra idé. Bara känns så. ;)



Marcus♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0