Länge sen sist

Jag har inte alls varit aktiv här på senaste tiden. Har mest jobbat och det tar mer på krafterna än vad man tror och så är det inte speciellt intressant att skriva om. Och nu händer det rätt mycket med. Har dock gått å blivit sjuk, äckliga dagisbaciller som jag aldrig slipper undan. Andra gånger nu som jag drabbas. Men jag är på bättringsvägen, vilket är skönt. Speciellt eftersom jag ska på avslutning med mina fotbollstjejer ikväll.

Har idag även sagt hej då till min underbara vän som flyger tillbaka till Umeå idag, ikväll. Hade velat ha kvar henne en vecka till här, tills jag flyttar. Det kommer bli väldigt långt mellan oss nu. Längre än förut.

               

Vi hann dock med vår traditionella stadsshopping. Det är alltid lika roligt och jag hittade en massa fina saker. Ska försöka hinna visa dom imorgon. :) För jag blev supernöjd. :)

Och till råga på allt så är det imorgon bara en vecka kvar tills jag blir sambo och får vara med min prins varje dag. Vilket gör mig till den lyckligaste i världen. :)

Nu ska jag ta å göra lite innan jag ska iväg ikväll.

Att se fram emot: Bilder från min älsklingsbebis dop. Bilder från min shopping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0