Nyinflyttad

Så, nu sitter jag här, andra kvällen i min och min sambos lägenhet. Det känns rätt konstigt att säga och tänka att jag är sambo. Men gud så härligt det är kan jag lova. Och världens mysigaste sambo har jag med.

Idag har vi inte direkt legat på latsidan. Vaknade riktigt tidigt och ingen av oss kunde somna om, så vid åtta åt vi frukost och i stort sett hela dagen har vi plockat iordning och städat. Och nu ser det bra ut. Visst är det lite småplock kvar. Och en massa packning med. För vi fick ju inte direkt med oss allt igår. Så nästa helg kommer kära mor och far med, förhoppningsvis, resten av mina saker som ska med ner. Så då får jag lite nytt att göra ett par dagar, eller kanske bara ett par timmar.

Och om jag trivs? Absolut. Jag kan knappt ha det bättre. Det enda som saknas är ett jobb på något sätt. Men det ska nog lösa sig det med. Har lite saker som ska göras imorgon så håller mig sysselsatt ett litet tag i alla fall.

Nu ska jag mysa lite med min supermysiga sambo innan vi ska gå å stupa i säng efter denna tuffa dag. :) ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

sambolife rockar fett :)

2011-09-24 @ 03:06:23
URL: http://ltothe8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0