Underbara barn

Idag har det tydligen varit en bra dag på dagis. Idag när jag skulle hem så fick jag både kramar och pussar och dom stod och vinka och knacka på fönstret när jag gick förbi. Är det den känslan man ska ha varje dag man går hem från jobbet? Om det är så, då ska jag inte klaga när det händer. Helmysiga ungar och massa bus och mys.

Nu är det för övrigt bara fyra dagar kvar. Hur bra är inte det? Det pirrar i magen, bakom det där onda som blev när jag ätit, för mätt. :P

I veckan är det lite som ska göras och avslutas, men det är ett nytt kapitel som ska påbörjas med, det kommer bli otroligt skönt. Speciellt då jag ska få starta det med min kärlek. :) Det kan inte bli så mycket bättre än vad det är. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0